پروتز چشم در تهران

شرکت نگاه نصف جهان در سال 1382 خورشیدی فعالیت خود را در زمینه ساخت و طراحی پروتز چشم در تهران و اصفهان آغاز کرد. این مجموعه افتخار دارد که در طول سالهای گذشته با بهره گیری از بهترین امکانات، جدیدترین دانش روز جهان و همچنین پرسنل حرفه ای و مجرب بهترین پروتزهای مصنوعی چشم را تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهد. 

مراجعین کلینیک نگاه نه تنها از ایران بلکه حتی از کشورهای دیگر نیز به ایران آمده اند تا از خدمات ارائه شده توسط این مرکز در تهران و یا اصفهان، در زمینه طراحی و ساخت چشم مصنوعی یا همان پروتز چشم بهره مند شوند. این پروتزها برای افرادی تهیه و آماده می شوند که یک چشم خود را از دست داده اند و کاسه چشم آنها تخلیه شده است. این افراد می توانند جهت سفارش چشم مصنوعی به یکی از دو دفتر شرکت نگاه نصف جهان در تهران و یا شهر اصفهان مراجعه کنند. 

در این راستا کلیه شهروندان محترم مقیم تهران و حومه می توانند جهت مشاوره، معاینات اولیه و سپس سفارش جهت انجام مراحل ساخت پروتز چشم به دفتر این شرکت در تهران (واقع در خیابان جمهوری) مراجعه کنند. 


اهمیت پروتز چشم مصنوعی:

زیبایی بخش جدایی ناپذیری از طبیعت است. نه تنها انسان ها بلکه حتی جانوران نیز زیبایی ها را دوست دارند. چه بهتر که بتوان این زیبایی ها را از نزدیک تماشا کرد و از آنها لذت برد. اما همانطور که در طول تاریخ بارها پیش آمده ممکن است به دلیل هر حادثه ناگواری یک انسان در هر نقطه از کره زمین بینایی یک یا دو چشم خود را از دست بدهد. بطوری که مجبور به تخلیه چشم خود شود. 

در این صورت باید پس از انجام تخلیه فرد جهت سفارش چشم مصنوعی اقدام کند. این پروتزهای مصنوعی جایگزین چشم از دست رفته می شوند و از لحاظ ظاهر بسیار شبیه به چشم سالم شما هستند. بطوری که حتی ممکن است در خیابان هنگام راه رفتن دیگران متوجه مصنوعی بودن آن نشوند. در واقع هدف اکولاریست ها و متخصصان علم چشم پزشکی نیز همین است که تا حد امکان پروتزهایی زیبا و از لحاظ ظاهر، طبیعی طراحی و در اختیار شما قرار دهند که مشکل از دست رفتن چشم شما و جالی خالی آنرا براحتی پر کند. 

افرادی که از پروتزهای چشمی استفاده می کنند، پس از نصب بار دیگر زیبایی چهره خود را بدست آورده و اعتماد به نفس خود را بدست می آورند. متاسفانه بسیاری از افرادی که به هر دلیلی یک چشم خود را بطور کامل از دست داده اند، تا مدتها به دلیل خجالت و یا ناراحتی از وضعیت چهره خود براحتی در سطح جامعه ظاهر نمی شوند. (البته این مسئله و شدت آن نیز بستگی به انواع عمل جراحی تخلیه چشم نیز دارد) 


پروتز چشم در تهران


اما خوشبختانه حتی در بدترین حالت - یعنی حالتی که کل کاسه چشم تخلیه شود - باز هم جای نگرانی نیست و براحتی می توان با مراجعه به کلینیک نگاه نصف جهان، مورد معاینه قرار گرفته و پروتز چشم خود را مطابق با اندازه، رنگ و سایر شرایط چشم سالم خود را در تهران سفارش دهید. 

در پایان مراحل و پروسه تولید پروتز چشمی در تهران، اکولاریست پروتز را برای شما نصب و راهنمایی های لازم را در زمینه نگهداری و نکات بهداشتی، برای شما انجام خواهد داد. 
در صورت علاقه می توانید تعدادی از نمونه های پروتز چشم را که طول در سالهای گذشته در تهران و یا اصفهان برای متقاضیان طراحی و نصب کرده ایم را مشاهده بفرمایید. 

در پایان از شما هموطنان گرامی مقیم داخل و یا خارج از کشور دعوت می کنیم که چنانچه خود و یا اعضای خانواده، نیاز به پروتز چشم مصنوعی در تهران دارید، می توانید به دفتر ما مراجعه و جهت سفارش و آماده سازی اقدام کنید. 


آدرس دفتر تهران:

تهران، خیابان جمهوری، بین حافظ و سی تیر، کوچه کیخسرو شاهرخ، پاساژ بزرگان اپتیک، همکف واحد 126

تلفن: 02166728469 - 02166741231

فکس: 02155326672