پروتز چشم در اصفهان

شما اهالی محترم شهر اصفهان می توانید جهت سفارش و خرید پروتز چشمی یا در واقع همان چشم مصنوعی به شرکت نگاه نصف جهان مراجعه کنید. شرکت نصف جهان با تجربه ای طولانی و موفق در زمینه طراحی و ساخت انواع پروتزهای چشم مصنوعی منطبق با پیشرفته ترین و جدیدترین استانداردهای روز جهان در شهر زیبای اصفهان، در خدمت شماست. 


موجب افتخار و سربلندی ماست که جزو نخستین و بهترین کلینیک های طراحی چشم مصنوعی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان در استان اصفهان باشیم و به این منظور تلاش کرده ایم تا با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های جدید مورد استفاده در کشورهای پیشرفته جهان، به هموطنان خود در شهر اصفهان کلیه خدمات پروتز چشمی را با کیفیت بالا و قیمت های مناسب ارائه کنیم. این پروتزها از لحاظ ظاهری، بسیار مشابه آناتومی چشم انسان هستند و معمولا آنقدر طبیعی و دقیق ساخته می شوند که تشخیص آنها از چشم واقعی فرد، دشوار است. 


پروتز چشم مصنوعی در اصفهان


مراحل گذاشتن پروتز چشم:

پروتزهای چشم که برای افراد متقاضی نصب می شوند باید مطابق با شرایط چشم سالم آنها طراحی و تولید شوند تا کاملا طبیعی بنظر برسند. به همین جهت باید پروتز چشم برای هر فرد متقاضی بصورت سفارشی طراحی و آماده تحویل شود. در این رابطه می توانید در بخش لیست خدمات شرکت نگاه مراجعه نموده و در این راستا کلیه مراحل سفارش پروتز چشم مصنوعی و نحوه آماده سازی را مشاهده کنید.


بطور مختصر می توان گفت که شما همشهریان محترم اصفهانی پس از مراجعه به ما، باید بصورت حضوری توسط پزشک متخصص و آکولاریست، معاینه شوید و همچنین در این مرحله می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. سپس جهت تعیین اندازه حدقه چشم و انتخاب رنگ، قالب گیری انجام می شود تا در مرحله بعدی بتوان ساخت پروتز چشم را بصورت سفارشی در اصفهان برای شما انجام دهیم.


پس از ساخت و آماده شدن چشم مصنوعی نوبت به نصب آن می شود و البته در این مرحله کلیه آموزش ها و نکات مهم نگهداری از پروتز چشم به مشتریان گرامی آموزش داده می شود. البته نکته مهم دیگر معاینات دوره ای است که برای مشتریان گرامی در اصفهان انجام می شود.


نگهداری پروتز چشم:

چه در اصفهان و چه در شهرها و یا نقاط دیگر کشورمان، باید تحت هر شرایطی در زمینه نگهداری از پروتزهای نصب شده، دقت کنید. به یاد داشته باشید که چشم مصنوعی همانطور که از نامش پیداست، در حقیقت عضوی از بدن انسان نیست و جایگزین چشم از دست رفته می شود. بنابراین لازم است که با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های اکولاریست در زمینه نگهداری از چشم مصنوعی نصب شده، کاملا با دقت عمل شود تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید. 


پروتز چشم در اصفهان


این اقدامات عبارتند از: تمیز کردن پروتز با استفاده از آب نمک و یا سرم مخصوص، استفاده از دستمال نرم و مخصوص جهت خشک کردن آن پس از شستشو و همچنین مراجعه به آکولاریست جهت پولیش دادن سطح پروتز (بصورت سالیانه)

البته جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به بخش سئوالات متداول پروتز چشم نیز مراجعه بفرمایید.


اصفهان این شهر زیبا و تاریخی کشورمان از دیرباز میزبان بسیاری از هنرمندان، ادیبان، ورزشکاران، دانشمندان و بزرگان کشورمان ایران بوده است. امروزه این شهر یکی از قطب های صنعت و اقتصاد کشورمان است و در این راستا موجب افتخار کلینیک نگاه خواهد بود که با بهترین کیفیت در خدمت شما هموطنان گرامی در شهر اصفهان باشد.


جهت مشاوره و یا سفارش پروتز مصنوعی چشم با ما تماس بگیرید.